
Српске железнице 1884-1886
Железничка мрежа Србије 1908 године
Краљ на прузи (после пробоја Солунског фронта)
Сићевачка Клисура на прузи Ниш-Пирот 1884
На прузи Топчидер - Мала Крсна
"Авала", једна од првих локомотива српских железница (А. Дедакин, машиновођа) 1883 године
Једна од првих локомотива Српских железница
Изградња пруге у Сићевачкој Клисури - 29 километар
Специјални воз комисије, 1885 - Инж. Димитрије Стојановић, инжењер Бетче са предузимачем Виталисем прегледају пругу ради пријема
Прва зграда београдске станице
Станица Ћуприја у првим данима државне експлоатације
Изглед станице Лапово 1884 године
Топчидерска станица
Комбинована Карта коју је Биро за кружна путовања издао министру Стојану Новаковићу 21. јуна 1914 године за пут у Немачку, али га је рат спречио, па је морао да врати карту. На карти је оригинални потпис Новаковића
Монограм Српске железнице
Прва генерација надзорника пруге Треће секције у 1890 години
У Нишкој радионици 1905 године
Шеф Нишке станице, Милован Костић, са станичним особљем 1890 године
Особље Нишке станице и радионице 1884 године
Дирекција Српских железница на дан Двадесетпетогодишњице српских железница
Ред вожње првог воза од Ниша до Београда
Ред вожње првог воза од Београда до Ниша
Оригинални ред вожње првог свечаног воза
Станица Аранђеловац
Станица Краљево
Станица Младеновац 1913-1914 године
Грађење тунела код Раље 1882 године
Грађење рипањског турнира 1882 године
"Шумадија" први пут на крагујевачкој прузи 17. јуна 1886 године
Возовође Српских државних железница 1910 године
Прва железничка ложионица у Нишу 1884 године
Прва железничка радионица у Нишу 1884 године